Katalog Blogów Blooger

reklama

niedziela, 8 stycznia 2012

Tanie zakupy – co można było tanio kupić w tym tygodniu

W tym tygodniu tradycyjnie już przeglądałem w sieci foldery reklamowe wszystkich dostępnych w moim mieście sieci handlowych w poszukiwaniu perełek, czyli produktów, nazwijmy to przemysłowych, po dużo niższej cenie niż obecnie na rynku. Zainspirowało mnie to do tego wpisu, a w przyszłości cyklu wpisów podsumowujących każdy tydzień .

Na pierwszy ogień folder Biedronki. Nie tak żebym ją faworyzował, ale mam po prostu najbliżej. Co tam ciekawego … W tym tygodniu oferta jak zwykle była w Biedronce niewielka, ale można było kupić m.in. akumulatorki Kodak za 19,99 zł, aparat Kodak FD3 za 189 zł, telefon cyfrowy z pocztą głosową Philips za 99 zł, kartę pamięci microSD EMTEC 8GB za 27,99 oraz urządzenie wielofunkcyjne 3w1 HP DJ 1050A za 149 zł.


Co do akumulatorków to nic nadzwyczajnego ale za takie pieniądze i tak się opłaca. Lepiej sprawa ma się, jeżeli chodzi o telefon Philipsa. Ceny tego modelu na Nokaucie zaczynają się od 129 zł plus wiadomo koszty przesyłki, więc pewnie gdybym był na kupnie poszedłbym do Biedrony sprawić sobie taki. Aparat Kodak też o około 20 zł taniej niż znalezione na Nokaucie czy Ceneo. Urządzenie 3w1 HP DJ 1050A znalazłem w co najmniej kilku sklepach w podobnej cenie, a nawet odrobinę taniej. Pomyślałem już, że w Biedronie nic nie znajdę i wpisuję jeszcze kartę pamięci microSD EMTEC 8GB i ku mojemu zaskoczeniu okazuje się, że to najtańsza cena na rynku. Najtańsze oferty zaczynają się w sklepach internetowych od 33 do 60 zł.  Kupując samą kartę cena wzrośnie o kwotę przesyłki. Na Allegro też nie ma rewelacji i kupimy  tę kartę za około 40 zł. Ubieram się i idę do Biedronki po kartę. W sumie nie jest mi pilnie potrzebna ale dodatkowe 8 GB w domu zawsze się przyda. W Biedronce wygrywa karta EMTEC.

Jeżeli chodzi o Lidla tu sprawa jest trudniejsza bowiem sprzedaje on w większości marki własne i ciężko, aby porównywać oferty z innym sklepem. W tym tygodniu jednak nic szczególnego nie przykuło moje uwagi

Jako trzecia sieć handlowa  w rękę  wpada mi Tesco. Od razu rzuca mi się u oczy odkurzacz  Zelmer Duo o mocy 1400 W w cenie 99,99 zł. Sprawdzam w Ceneo i faktycznie okazja, ponieważ taki sam w necie kosztuje 40 zł więcej. Myślę sobie, że mój stary odkurzacz jest już na wykończeniu i pewnie naprawa będzie kosztowała więcej niż 100 zł. Biorę tę stówę i lecę do Tesco, niestety po tym odkurzaczu tylko pusta półka – cóż widocznie nie tylko ja miałem taki pomysł. W Tesco rzucił mi się w oczy jeszcze dekoder DVB-T Hyundai za 109 zł. Pewnie gdybym oglądał więcej telewizji to bym pomyślał nad jego zakupem.

Na końcu biorę się za Carrefour przeglądam sobie gazetkę i nic specjalnego nie rzuca mi się w oczy. Cóż ... może  w następnym tygodniu będzie lepiej w końcu w tym sklepie kupiłem już kilka rzeczy po bardzo atrakcyjnej cenie.

Podsumowanie
W tym tygodniu zdecydowanie u mnie wygrywa Biedronka i jej karta pamięci microSD EMTEC 8GB za 27,99 zł. Jestem ciekawy czy Wam udało się wykukać coś ciekawego w tym tygodniu. Może coś fajnego przeoczyłem. A może nie mam dostępu do sklepów oferujący ciekawe promocje. Zapraszam do dzielenia się swoimi opiniami.

1 komentarz:

  1. Polecam kartę pamięci MicroSD która była wwtedy w promocji :)

    OdpowiedzUsuń