Katalog Blogów Blooger

reklama

sobota, 3 marca 2012

Tesco: Zbieraj znaczki i gotuj się na wielkie rabaty


Tesco od 1 marca przygotowało ciekawą promocję dla swoich stałych klientów. Jeżeli chcemy gotować przy użyciu markowych garnków marki Thomas Cook & Pour, to możemy je nabyć w Tesco w specjalnych rabatach wynoszących 50% lub ąż 70 % ceny.
Dobra więc na czym polega ta promocja: Kupując w Tesco za każde wydane 20 zł dostajemy  1 znaczek (40 zł to 2 znaczki,  itd.). Znaczki wydawane są od 1 marca do 20 czerwca 2012 r. Jeżeli zbierzemy 10 znaczków to na wybrany produkt  (jeden garnek z pokrywką) możemy dostać rabat wynoszący 50 % jego wartości. Jeżeli  jednak zbierzemy 30 znaczków to ten sam produkt możemy kupić z rabatek wynoszącym aż  70% jego wartości. Na zbieranie punktów mamy czas od 1 marca 2012 do 20 czerwca 2012. Produkty ze zniżką można zakupić do 4 lipca 2012. Do wyboru mamy 7 produktów: 
Rondel ze szklaną pokrywką Ø 16 cm, poj. 1,4 l za  66 zł + 30 znaczków (70% rabatu)
110  + 10 znaczków, (50% rabatu) lub 219,99 zł bez rabatu;
Rondel ze szklaną pokrywką Ø 20 cm, poj. 2,8 l za 87 zł + 30 znaczków, (70%rabatu),
145 zł + 10 znaczków (50% rabatu) lub 289,99 bez rabatu;
Patelnia z powłoką non-stick Ø 26 cm za87 zł + 30 znaczków (70% rabatu), 145 zł + 10 znaczków, (50% rabatu) lub 289,99 zł bez rabatu;
Garnek ze szklaną pokrywką Ø 24 cm, poj. 4,7 l98 zł + 30 znaczków (70% rabatu) 164 zł + 10 znaczków (50% rabatu) lub 329,00 zł bez rabatu,
Patelnia do grillowania z powłoką non-stick Ø 28 cm 98 zł + 30 znaczków (70% rabatu) 164 zł + 10 znaczków (50% rabatu) lub 329,00 zł bez rabatu,
Garnek ze szklaną pokrywką Ø 24 cm, poj. 7,5 l 126 zł + 30 znaczków (70% rabatu) 210 zł + 10 znaczków (50% rabatu) lub 419,99 zł bez rabatu
Patelnia typu wok ze szklaną pokrywkąØ 28 cm 126 zł + 30 znaczków (70% rabatu) 210 zł + 10 znaczków (50% rabatu) lub 419,99 bez rabatu,

Dlaczego napisałem, że dla stałych klientów, bo tylko stały klient będzie w stanie wydać w Tesco tyle, żeby skorzystać z tej promocji. Aby kupić cały zestaw (7 szt.) z rabatem 70%   musielibyśmy zebrać aż 210 znaczków, co oznacza że w ciągu niecałych czterech miesięcy trwania tej promocji musielibyśmy wydać aż 4200 zł. Kupując cały zestaw z rabatem 50% musielibyśmy uzbierać 70 znaczków ( musielibyśmy zrobić zakupy za 1400 zł). Pojedynczy garnek z rabatem 70% to najpierw zakupy zrobione za 600 zł. Natomiast pojedynczy garnek z rabatem 50 % to najpierw zakupy za 200 zł. Wynika z tego, że aby kupić z rabatem musimy stale robić zakupy w Tesco, bo tylko w ten sposób uzbieramy odpowiednią ilość punków. Promicja ciekawa, ale tylko dla tych dla których jest to ulubiony sklep. Za dużo mniejsze pieniądze można nabyć drogi zestaw garnków i uczynić swoje gotowanie przyjemniejszym. Swoją drogą ciekawy jestem jak sprawują się garnki marki Thomas Cook & Pour, jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia to zachęcam się do dzielenia się swoimi opiniami. Jeżeli jesteście zainteresowani programem Tesco Clucard to zapraszam tutaj, a jeżeli interesuje Was inna promocja Tesco zapraszam tutaj

24 komentarze:

  1. Sam jestem ciekawe co ten garnki są warte, Tesco mam dosłownie 50 metrów od mieszkania, dzisiaj zebrałem pierwszy znaczek, zobaczymy, nad jedną z patelni mógłbym się zastanowić ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie ma wyboru jeśli chodzi o te prezenty, bo garnki to mi raczej do niczego się nie przydadzą :P

    OdpowiedzUsuń
  3. W UK te garnki są o wiele tańsze, niż w polskich sklepach Tesco, można je również kupić na ebay.de. Ich rzeczywista cena jest zbliżona do tego co oferują po "70% rabacie". Wg mnie jest to oszukiwanie klienta, ale to tylko moja skromna opinia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądałem ebay i strony Tesco w GB (http://direct.tesco.com/q/N.1999446$3978835.aspx) sprawdźcie ceny w funtach, a zobaczycie że te 70% to tak naprawdę około 50% od ceny w BG.

      Znajdź mi tańsze - Niemcy z ebay nie wysyłają do Polski a jeśli się dogadasz to zapłacisz majątek za przesyłkę.

      Usuń
  4. Nieuczciwa promocja. Cena oryginalna garnków nie jest tak wysoka!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. garnki używam już od około 4 lat i mimo tego że nie było wtedy takich promocji jak teraz były w porównywalnej cenie do cen dzisiejszych uwzględniając oczywiście wzrost cen w okresie tych 4 lat,a czy są warte tej ceny, powiem szczerze że nie warte, w tej cenie można kupić 2 lub 3 zestawy średniej klasy garnków,a porównując Thomasa ze zwykłymi garnkami kupionymi w słynnym szwedzkim sklepie za 39.90 to z czystym sumieniem polecam te z xxx ,chociaż te z xxx za bardzo nie nadają się do płyty indykcyjnej na której gotuję (za cienkie dno)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tesko nie ma wstydu! W Bubdesrepublik i w Anglii np. patelnie kosztują w przeliczeniu na PLN po 120-135 zł! Więc gdyby zastosować promocję 50%, powinny w TESCO kosztować po ok. 60-65 zł, a z obniżką 70% : po ok. 40-45 zł! Tymczasem TESCO w tej niby promocji każe nam kupić towary inne za 600 zł i dopiero wóczas "łaskawie" sprzedaje nam patelnie po 87-98 zł. Ponad dwa rzy drożej niż wynika z arytmetyki! Robienie wody z móżgu ludziom to zajęcie niegodne poważnych handlowców! Liczą cenę rynkową patelni po 290-329 zł. To są ceny z księżyca. Oferty w necie w Polsce są zbliżone do tych oferowanych w Niemczech i Anglii. Mam 73 lata i takiej "ściemy" nie robili nawet komuniści

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam komentarze i odnoszę wrażenie jakby wszyscy czuli się zmuszeni do kupienia tych garnków. Przecież to tylko akcja marketingowa. Nikt nie karze nam robić zakupów akurat w tym markecie, nikt nie karze nam zbierać znaczków i nikt nie karze nam kupować garnków skoro nie są nam potrzebne.Każdy ma swoją głowę i może rozważyć zakup biorąc pod uwagę swoje potrzeby.Jeśli chodzi o cenę owszem można znaleźć owe garnki na portalach sprzedażowych i zamówić sobie przesyłkę z Niemiec jednak trzeba pamiętać że będzie ona nas kosztować 60 70 zł od przesyłanego przedmiotu wiec nawet jeśli dajmy na to cena Rondelka fi 16 w internecie oscyluje około 140 zł to z przesyłką wyniesie nas to ponad 200 zł Tesco daje cenę 220zł więc nawet jeśli kupimy z tescową 70% zniżką za 66 zł to w rzeczywistości mamy 50% ceny internetowej ale po garnek musimy iść na piechotę do Niemiec żeby uniknąć kosztów. W zasadzie możemy zastosować ten sam algorytm liczenia do kolejnych garnków z oferty i wyjdzie nam że w rzeczywistości płacimy 50% mniej jednak musimy pamiętać że w takim wypadku garnki od naszego zachodniego sąsiada odbieramy osobiście. Co do jakości nie wypowiadam się ponieważ nie miałem okazji używać. Padały komentarze jakoby garnki "profesjonalne" były 4 razy tańsze od tych w ofercie w tesco. Mam duże doświadczenie w gastronomii i ze swojej strony mogę powiedzieć że profesjonalne garnki kosztują 4 razy więcej a nie 4 razy mniej od tych thomasa. Jeśli chodzi o ekonomię zakupu. Skoro i tak kupujemy w tesco, z różnych powodów ,to co nam szkodzi zebrać znaczki, możemy wymienić je na garnki wyrzucić do kosza czy oddać znajomym.Sami na tym nic nie stracimy bo raczej wątpię w to, że ktoś nagle zmieni market na tesco ze względu na tę promocję.Jesteśmy bombardowani zewsząd promocjami reklamami czasem są one zbyt nachalne, ale od tego mamy rozum aby decydować sami co nam jest na daną chwilę najbardziej potrzebne. A drwiny i krytyka ze sklepu, towaru ,promocji to jedynie oznaka słabości.

    OdpowiedzUsuń
  8. garnki niczym się nie wyróżniają, rzekłbym klasyczne, do BergHOFA daleko, wiec czym niby mogą zaskoczyć, skoro z wyglądu niepozorne, pewno producent się śmieje, ale klient zauważa różnice i widzi, ze garnki te są jednymi z wielu w klasie średniej, to produkt nie najwyższej jakości, cenowo nie zachwyci znawców bo cena jest dmuchana na papierze mocno nadmuchana tak aby nawet po wzięciu od klienta 30 znaczków TESCO nadal było do przodu więc to proste - trik marketingowy drodzy Państwo, naiwnym życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha a czym jest Berghoff? Tak się składa, że miałem Berghoffa i wszystkim szukającym w miarę porządnych garnków odradzam ten syf. Co do Thomasa - patelnie mają bardzo dobre ale nie za 400zł czy 600zł za tyle można kupić Silita a to już wyższa liga.

      Usuń
  9. dzięki za opinie bo ja głupia zbierałam te znaczki ale postanowiłam sprawdzić w necie opinie i cenę.wywalam te znaczki w cholere i nie kupuję

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja kupiłam te garczki i są w porządku. Nie interesowała mnie to że są w promocji tylko to że mogę je kupić bo i tak robię zakupy praktycznie tylko w tesco więc co mi wziąść znaczek. A przeciez nie będę sobie przywozić naczyń z Anglii bo wyjdzie jeszcze drożej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy sprawdzaja sie na indukcji??

      Usuń
  11. Ja chcę kupić sobie patelnię grillową (70% = 98zł). Miałam tą patelnie w ręku i wydaje się być solidna. A porównując ceny takich patelni na rynku to są ceny raczej wyższe lub oscylujące do tej ceny.
    (http://www.ceneo.pl/Patelnie;017Patelnie_grillowe_P13-17666.htm) . Można kupić oczywiście taniej (ok 40zł-60zł) ale jaka będzie jakość takiej patelni?:/
    Kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Garnki są ok. używam je od początku promocji gdyż i tak w Tesco robię zakupy, jeżeli nie chcesz nie kupuj, to nie przymus ich cena tak naprawdę z rabatem 70% jest i tak niższa jak tej klasy towary w innej sprzedaży. Jeżeli ktoś twierdzi że kupił tej klasy garnek za 40 zł to nie ma pojęcia w tym temacie i niech lepiej robi grilla na papierowych talerzykach a nie bierze się za gotowanie w garnkach. Tak naprawdę to dobrej klasy garnki kosztują po kilkaset złotych za sztukę. Te garnki są bardzo dobre. Używam ich od pewnego czasu i jestem zadowolony. Jak ktoś nie chce porządnej patelni za 90-100 zł to niech nie narzeka i kupi "jednorazówkę" patelni za 12 zł lub podobny garnek za 30 zł, są w wielu sklepach i ja też kiedyś takie miałem....porażka. I nawet jeżeli zawyżono faktyczną cenę to i tak skoro dostajesz znaczki na 70% rabatu bo i tak robisz zakupy w Tesco to powinna interesować Cię cena jaką faktycznie płacisz za ten garnek. Smacznego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie do osób, które kupiły te garnki. Po jednym gotowaniu zrobiły mi się na dnia kolorowe przebarwienia. Czy to normalne w tej serii Tesco czy akurat trafiłam na jakąś felerną sztukę?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W instrukcji obsługi było o tym napisane

      Usuń
  14. Pytanie do osob, ktore kupily te garnki, sprawdzaja sie na plycie indukcyjnej?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już kupiłam trzy garnki /2szt - 16cm i 1 szt 20 cm /i jestem zadowolona. Gotuję codziennie, żeby je sprawdzić. Potrawy gotują się bardzo szybko a ziemniaki i makaron dobrze się odcedza nie zdejmując pokrywki. Znaczki zbieram od znajomych lub przy kasie od klientów bo nie każdy zbiera znaczki. Zastanawiam się nad kupnem patelni. Ale teflon zawsze się zdziera. Garnki są super.

    OdpowiedzUsuń
  16. glupoty z tymi znaczki, hehe dzis przy kasie dostalem 14 sztuk a zakupy zrobilem za 40 zl.
    moi rodzice to samo. sciema aby tylko sprzedac po niby rabacie!
    jak kazda promocja w polce. przed promocja 100 zl w trakcie promocji cena skacze do 200zl -plus promocja -50% :) tak sie robi polskiego klienta

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja się skusiłam i kupiłam 2 sztuki garnków ponieważ i tak będą mi potrzebne jako że obecne zabieram na działkę. Niestety wydawanie znaczków jest to 20 czerwca i raczej nie mam szans na kolejne 2 sztuki aby był komplet :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli ktoś chce znaczki to ja mam do wydania w Poznaniu. Mam 75 znaczków, a kożystać z nich nie będę. Pisz na melia izka_b@wp.pl. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. troche sie zdziwilem, dzisiaj ostatni dzien na zakup tych garnkow.
    mialem upatrzona patelnie wok. i tu zonk. w sklepie z garnkami cena 249zl ! wg tesco az 420. po obnizce o 50% 210! robia z nas debili! Ide do normalnego sklepu, widzialem fajny caly zestaw do indukcji za ok 600. I jest tam wszystko. Tesco juz dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. garnki nie są złe, kupiłam i jestem zadowolona, cena nie jest wysoka, jakosciowo nie sa zle, ogolnie gotuje w garnkach wmf-- kto zna ten wie , ze to inna bajka, ale i cena inna....thomas nie sa zle, cena przystepna, wole takie kupic, niż jakies chinskie jak z papieru do niczego sie nie nadajace...opinia: dobre,lecz osobiście polecam wmf ...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń