Katalog Blogów Blooger

reklama

wtorek, 3 grudnia 2013

Konkurs Danio: Głodomaniacy 2013 - pierwsza nagroda

Kilka dni temu pisałem, że biorę udział
w konkursie Danio – Głodomaniacy polegającym na wpisywaniu unikalnych kodów
z opakowań serka Danio, które później zamieniają się na losy biorące udział loterii.

Obiecałem również, że jeżeli coś wygram, to podzielę się tą informacją na blogu. I stało się wczoraj dostałem powiadomienie , że wygrałem uwaga.. jabłuszko do zjeżdżania po śniegu. Moja pierwsza od dawna wygrana w jakimkolwiek konkursie.


Nagroda ta należy do nagród dziennych, które są losowane każdego dnia. Jak wiadomo w miarę jedzenia apetyt rośnie i już ostrzę sobie zęby na jedną z nagród tygodniowych, których można przeczytać na www.glodomaniacy.pl, lub u mnie. W tym celu zakupiłem, kilka opakowań Danio. No dobra, gdybanie było konkursu też bym kupił, bo ostatnio naszła mnie na nie ochota.

Biorącym udział w konkursie, życzę powodzenia, lub jak kto woli smacznego. Ja tymczasem czekam na śnieg, aby wypróbować moje jabłuszko;)
A na koniec obrazek przedstawiający mojego Głoda:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz