Katalog Blogów Blooger

reklama

piątek, 29 listopada 2013

Konkurs Danio: Głodomaniacy 2013 II edycja

Rzadko biorę udział w konkursach, jeszcze rzadziej coś ujadło mi się wygrać, ale kilka dni temu jedząc serek Danio, na etykiecie przeczytałem, że organizującą konkurs. Reguły tak mi się spodobały , że właśnie biorę
|w nim udział.

W teorii, żeby wygrywać wystarczy tylko jeść produkty Danio, które i tak jem , bo lubię. Wprawdzie konkurs trwa od początku listopada, ja się o nim dowiedziałem dopiero niedawno, ale nigdy nie jest za późno i może  coś wygram.
Dość już mojego marudzenia teraz kilka słów o konkursie:
Tak jak powiedziałem najpierw trzeba kupić promocyjne opakowanie serka Danio. Na tych opakowaniach po wewnętrznej stronie jest unikalny kod promocyjny –zobaczymy go po zjedzeniu serka. Następnie musimy się zarejestrować  na stronie  www.glodomaniacy.pl. Tam też  jest miejsce na podanie kodu z opakowania. Następnie tylko... czekamy na nagrody
i wysyłamy kolejne kody;)


Każdy taki unikalny kod to szansa na dwie nagrody. Jedną w losowaniu dziennym i jedną w losowaniu tygodniowym. Nagrody w losowaniu dziennym to etui na telefon, maskotka małego głodka oraz jabłuszko do zjeżdżania. Nagrody tygodniowe są już bardzo atrakcyjne ale jest ich sporo mniej. Są to: karty przedpłacone o wartości1000zł (20szt), tablety Samsung, (20szt.) lodówki Samsung oraz konsole PlayStation.

Poza konkursem są jeszcze dodatkowe atrakcje przewidziane przez organizatora, takie jak: zbieranie danpunktów ,tworzenie własnego Głoda, czy udział w GłódWars.
Zachęcam do uczestnictwa ,bo moim zdaniem warto. Osobiście mam nadzieję, że w końcu uda mi się coś wygrać. Powodzenia

Gdyby udało mi się wygrać obiecuję o tym napisać



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz