Katalog Blogów Blooger

reklama

sobota, 11 sierpnia 2012

Clubcard masz o tablet grasz – nowa promocja Tesco


Dawno już nie pisałem już o punktach CLUBCARD, a nie ukrywam, że lubię ten program lojalnościowy. CLUBCARD przygotowało dla nas nową promocję o nazwie ,,CLUBCARD masz o tablet grasz”. Jest to konkurs z ciekawymi nagrodami , ale najfajniejsze jest to, że oferuje również nagrody gwarantowane w postaci 200 punktów clubcadrd, które jak pisałem wcześniej warte są 2 zł J .

Konkurs trwa od dnia 06.08.2012 r. do dnia 10.09.2012 r. Wystarczy być uczestnikiem Programu CLUBCARD i posiadać kartę CLUBCARD,  odwiedzić stronę www.tesco.pl/clubcard, wypełnić formularz konkursowy oraz zadanie konkursowe. Polega ono na dokończeniu zdania „Robię zakupy z Clubcard, bo….”. Musimy tylko pamiętać, żeby nie przekroczyć 256 znaków. Kolejnym etapem jest zatwierdzenie  linku zwrotnego, którzy zostanie nam wysłany. Organizator obiecuje nam jako nagrodę gwarantowaną 200 punktów . Powiem szczerze , że dwa dni temu wykonałem to zadanie konkursowe byłem dziś w Tesco i ani śladu po moich bonusowych punktach, nie otrzymałem też punktów z kuponów , które powinienem dostać dwa dni temu, więc generalnie mam coraz więcej zastrzeżeń do tego programu.
To teraz co możemy wygrać oprócz tych 200 punktów do wygrania są  Smartphone Samsung Galaxy s III (10 szt. tej nagrody), Samsung Galaxy Tab 2 10.1 (również 10 szt.) oraz Smartphone Samsung Note (10 szt.) Zapomniałem o jednej ważnej rzeczy. Podczas wypełniania formularza konkursowego wybieramy o którą z tych nagród chcemy walczyć.
Konkurs wydaję się być atrakcyjny, jeżeli braliście udział dajcie znać, czy przyznali Wam nagrodę gwarantowaną, bo jestem ciekawy czy tylko ja nie dostałem. Powodzenia w konkursie. Liczę na to, że jedną z tych nagród zdobędę sam ;)

5 komentarzy:

  1. Punkty, o których mowa w ust. 2 zostaną dodane do prawidłowo podanych kont uczestników
    CLUBCARD po zakończeniu Konkursu w terminie do 30 września 2012r. Przekazane punkty
    zostaną wymienione na bony płatnicze CLUBCARD i wysłane na adres korespondencyjny do każdego
    z uczestników wraz z wyciągiem CLUBCARD w miesiącu listopadzie 2012r.

    Wystarczy troche poczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się tylko, że oprócz tych 200 punktów, nie mam naliczone 500 punktów z kuponów clubcard, które niedawno dostałem i wykorzystałem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niepokojące w tym konkursie jest tylko to, że organizator nie wyklucza z udziału pracowników swoich, czy też Tesco, a lista nagrodzonych nie zostanie upubliczniona, co może budzić wątpliwości.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. wygrałem. a w tesco nie pracuję. Do 15 listopada mam dostać galaxy sIII

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ktoś kto wygrał dostał już nagrodę? Bo ja nadal czekam...

    OdpowiedzUsuń