Katalog Blogów Blooger

reklama

środa, 1 lutego 2012

Oszczędne zakupy, czyli co i gdzie można kupić taniej

Oszczędne zakupy… ten problem spędza wielu z nas sen z powiek. Chyba nie ma się co czarować, ale wysokość naszych płac pozostawia wiele do życzenia, zwłaszcza kobiece wynagrodzenia są dużo niższe od męskich. Ale to jest temat na inny post. Zresztą nie wiem czy kiedykolwiek napiszę coś więcej na ten temat, ponieważ wyjątkowo działa mi on na nerwy. I budzi się we mnie dusza emancypantki, kiedy o tym myślę. Dlatego wrócę lepiej do tego, o czym chcę dzisiaj powiedzieć. Otóż chciałam dziś poruszyć wątek oszczędnych lub jak kto woli ekonomicznych zakupów. Dla mnie jest to wyjątkowo ważna sprawa, ponieważ moje zarobki są jakie są, a obecnie jestem na etapie gromadzenia różnych przedmiotów niezbędnych do naszego pierwszego mieszkanka. Z tego też względu dość uważnie przyglądam się cenom różnych artykułów, staram się je w kilku marketach i dopiero wtedy dokonuję zakupu. A i tak najczęściej czekam jeszcze na atrakcyjną promocję….
Czytaj więcej>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz