Głównym celem akcji Dzień Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci (jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów). Darmowa dostawa dobrze przemawia do osób, które do tej pory nie zamawiały w sieci, ale również dodatkowo zachęca dotychczasowych e-klientów do ponownych zakupów.
W tym roku Dzień Darmowej Dostawy wypada 2 grudnia. Tego dnia w godzinach od 00:01 do 23:59 będzie można zrobić zakupy online szybko, wygodnie i bez ponoszenia kosztów przesyłki.
W zeszłorocznej edycji Dnia Darmowej Dostawy wzięła udział rekordowa liczba sklepów – 2450. Najwięcej firm zgłosiło się w kategoriach: „Dom i ogród” (17,4%), „Uroda i zdrowie” (12,4%), „Odzież, dodatki” (12,3%), „Dla dzieci” (7,5%) oraz „Sport” (5,7%).
W trakcie 24 godzin trwania akcji strona www.dziendarmowejdostawy.pl wygenerowała prawie 3 mln przejść na strony sklepów. Z kolei w dniach od 1 do 3 grudnia na stronie Dnia Darmowej Dostawy odnotowano aż 161 tys. wizyt i ponad 116 tys. użytkowników, którzy średnio spędzali na niej prawie 5 minut.
Dzień Darmowej Dostawy cieszył się największym zainteresowaniem wśród klientów w województwach: mazowieckim, śląskim i wielkopolskim. Najpopularniejszymi kategoriami były: Dla dzieci; Odzież, dodatki; Uroda; Dom i ogród; Książki i komiksy; Apteka; AGD i RTV. Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem klientów, bo od momentu uruchomienia strony, tj. 1 listopada do 31 grudnia wygenerowali 4,3 mln przejść na strony sklepów. Świadczy to o tym, iż już na długo przed akcją monitorowali dostępne oferty, a po niej kontynuowali zakupy wśród konkretnych sklepów biorących udział w wydarzeniu.
Z niecierpliwością czekamy na 2 grudnia.
Bardzo ciekawy sposób zachęcają do zakupów.
OdpowiedzUsuńmi się udało skorzystać z oferty i kupiłem sobie pare rzeczy :)
OdpowiedzUsuń