Katalog Blogów Blooger

reklama

niedziela, 12 lutego 2012

Zrób to sama, czyli ciąg dalszy zdobienia techniką decoupage

Jakiś czas temu umieściłam pierwszy artykuł z serii zdobienie techniką decoupage. Napisałam w nim, w jaki sposób można wykonać kolczyki ozdobione właśnie tą metodą. Zachęcam do jego przeczytania tym bardziej, że naprawdę każda z nas może zrobić sobie takie cudeńko w domowym zaciszu i wcale nie trzeba posiadać w tym celu jakiś szczególnych zdolności plastycznych. I to jest według mnie największa zaleta decoupage’u. Jeśli coś nam nie wyjdzie zawsze możemy to zamalować i spróbować zrobić jeszcze raz. A dziś chciałabym Wam zaprezentować drugą rzecz, którą można ozdobić w równie łatwy sposób i generalnie czas jej wykonania nie jest bardzo długi – latem zajmuje ok. 2–3 godzin, przynajmniej mnie, czyli osobie, która po pierwsze nie ma większego doświadczenie w kwestii decoupage, a po drugie – nie mam za gorsz talentu malarskiego. Także przejdźmy do sedna sprawy…Czytaj więcej>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz