Katalog Blogów Blooger

reklama

poniedziałek, 6 lutego 2012

Jak tanio zrobić kolczyki

Wczoraj stwierdziłam, że ostatnio trochę za bardzo rozpisałam się na temat robótek ręcznych… Chyba na starość staję się monotematyczna. Jak tylko podłapię jakiś wątek mogłabym go ciągnąć w nieskończoność, a tym samym skutecznie zanudzam towarzystwo. I tak też czuję się teraz. Na swoje usprawiedliwienie dodam jedynie, że szydełkowanie (przynajmniej według mnie) stało się bardzo modną, nazwijmy to, dziedziną. Naprawdę zyskuje ona coraz większą popularność, co nieco mnie dziwi, zważywszy na dzisiejszy postęp techniczny. Ale oczywiście fakt popularności szydełkowania wcale mnie nie smuci, ponieważ dzięki temu możemy pisać i wymieniać się ciekawymi wzorami i pomysłami :) Uważam, że ten szydełkowy „bum” spowodowany jest tym, że w końcu możemy wyróżnić się z szarego i jednakowego tłumu. W końcu jesteśmy oryginalni, niepowtarzalni i pomysłowi. A skoro jestem już przy temacie oryginalności to innym sposobem na bycie właśnie taką osobą jest wyrób własnej biżuterii. Dzisiejszy post chciałam poświęcić kolczykom, ręcznie zdobionym techniką decoupage.
Czytaj więcej >>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz