Katalog Blogów Blooger

reklama

sobota, 9 sierpnia 2014

TESCO - zbieraj znaczki i odkrywaj dobrą muzykę – słuchawki MTV



Kolejny –sam już nie wiem, który raz TESCO proponuje nam akcję pod hasłem: Zbieraj znaczki- jak zwykle schemat działania jest taki sam-robimy zakupy w TESCO, za każde wydane 20zł dostajemy1znaczek i po uzbieraniu odpowiedniej ilości znaczków i naklejeniu ich na kartę kolekcjonerską możemy kupić  określone produkty z rabatem, który wg TESCCO wynosi aż70%

Tym razem TESCO wychodzi z propozycją dla miłośników muzyki można nabyć  słuchawki i głośniki i tak:

Słuchawki bezprzewodowe MTV można kupić za 149,99 zł + 10 znaczków z kartą CLUBCARD  lub 149,99 zł + 15 znaczków bez karty. Cena standardowa podawana przez TESCO wynosi  aż 499,99 zł.

Słuchawki sportowe MTV to cena 29,99 zł + 10 znaczków z kartą oraz 29,99 zł + 15 znaczków bez karty cena normalna – 99,99 zł.

Głośnik bezprzewodowy MTV za149,99 zł + 10 znaczków z kartą, 149,99 zł + 15 znaczków bez karty cena sklepowa – 499,99 zł.

Słuchawki dla dzieci Nickelodeon za 44,99 zł + 10 znaczków z kartą 44,99 zł + 15 znaczków bez karty cena standardowa – 199,99 zł.

Na każdym z tych produktów można, więc zaoszczędzić aż70%.

Wydawanie znaczków nastąpi w terminie od 07.08.2014 do 24.09.2014. Zakup Produktów Marek MTV i Nickelodeon z rabatem wynikającym z liczby zebranych znaczków jest możliwy w terminie od 07.08.2014 roku do 01.10.2014



Nie mam przekonania co dwojakości towaru- przyznam się, że nie spotkałem się, ze słuchawkami MTV. Cena wyjściowa każdego z tych produktów wydaje się być dość zawrotna, ale po uwzględnieniu tych 70 % rabatu jest na tyle przyzwoita, żeby kupić sobie przynajmniej 1 z tych produktów.

 

Mieszkam blisko TESCO, wiec i  tak robię tam część moich zakupów, myślę, że nie będzie problemu uzbieraniem przynajmniej 15 znaczków. Póki co zastanawiam się nad zakupem słuchawek sportowych i bezprzewodowych.

A Wy co myślicie o takiej promocji? Może ktoś z Was miał już do czynienia z takimi słuchawkami? Ciekawi mnie czy gra jest warta świeczki. A może ma ktoś namiary na takie słuchawki. Interesuje mnie przede wszystkim porównanie ceny z tą wyjściową sugerowaną przez TESCO.

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe, we Wrocławiu na Długiej i Legnickiej kliencie NIE dostają znaczków, upominanie się nie pomaga, baba w kasie mówi beztrosko z uśmiechem- "nie mam" i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się średnio podoba. Już lepsza promocja była z walizkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za marka!
    A poważnie - słuchawki to kwestia na tyle indywidualna, że kupowanie ich kierując się ceną jest fatalnym pomysłem.
    Polecam wizytę w porządnym sklepie muzycznym i dobre fora internetowe - w podanych cenach można mieć całkiem porządny sprzęt,

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, mógłbyś dokładnie napisac na czym polega sprzedaż gotowych spółek? Interesuje mnie ten temat ale nie wiem dokładnie czy taki szaraczek jak ja może sobie w ogóle na to pozwolić.

    OdpowiedzUsuń