Katalog Blogów Blooger

reklama

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Co z Apart Platinum Card ? Czy warto zbierać?




Jakiś czas temu pisałem o programach lojalnościowych firmy Apart, czyli o Apart Diamond Card i Apart Platinum Card.
Z tego pierwszego jestem zadowolony –zawsze to 5%zniżki, a przy zakupie nawet taniej biżuterii to daje trochę oszczędności. Kilka razy do roku robią akcje uprawniające do zniżki 10%,a to już coś. Pomyślałem sobie kiedyś, że może uda mi się konsekwentnie uzbierać do kwoty 5000 zł i zamienić kartę Diamond na Platinum, wtedy byłaby stała zniżka 10% i od czasu do czasu można liczyć na 15%. Do tego celu chciałem dążyć małymi kroczkami rok po roku. No właśnie chciałem… do momentu niedawnych zakupów w Aparcie.



Zawsze było tak, że w kasie wyciągałem kartę i ostatni zakup został „dobijany” do moich poprzednich zakupów. Tym razem zrobiłem tak samo obok gotówki położyłem kartę, po czym Pani skasowała mnie, a na moją podpowiedź, że tu jest karta stwierdziła, że już za późno, żeby z niej skorzystać . Niby była możliwość pisania jakiegoś protokołu, ale stwierdziłem, że tym razem gra nie jest warta świeczki. Przy okazji tej sytuacji zastanawiałem się czy nie robią tak specjalnie, aby nie wydawać, albo opóźnić wydawanie klientom karty Platinum. 


Ciekaw jestem, czy komuś z Was udało się uzbierać odpowiednią sumę do Platinum Card robiąc zakupy za gruncie rzeczy niewielkie kwoty. Pomijam teraz jakieś grubsze zakupy za kilka tysięcy zło na takie mnie nie stać, a wydaje mi się, że tylko w ten sposób można zostać posiadaczem takiej karty. Wiem, że musiałbym zbierać wiele lat ,ale ja jestem cierpliwy. Rodzi się we mnie pytanie, czy moja cierpliwość i co za tym idzie lojalność kiedyś zostanie nagrodzona. Może węszę teorię spiskową. 


Może to była pomyłka tej Pani, ale trochę zraziłem się tym zdarzeniem. Mam nadzieję ,że to był pierwszy i ostatni raz.

2 komentarze:

  1. A nie lepiej wyszukać podobne błyskotki gdzieś indziej 30% taniej i jeszcze za nie zapłacić kartą, która daje np. 10% zwrotu?

    OdpowiedzUsuń
  2. kupowaliśmy obrączki i otrzymaliśmy taka kartę. jak teraz zarejestromać ten paragon aby przyznali nam punkty ?

    OdpowiedzUsuń